Veelgestelde vragen - Brink Keukens

Veelgestelde vragen

Altijd handig om te weten…

De aanschaf van een nieuwe keuken is niet niets. Niet gek dus, dat u tot in de puntjes wilt weten waar u aan toe bent. Daarom hebben we de meestgestelde vragen alvast voor u op een rijtje gezet.

Staat uw vraag er niet bij? Stel dan hier uw vraag.

  • Krijg ik garantie op mijn keuken?

    De keukens in onze collectie zijn kwaliteitskeukens en gaan jarenlang mee. Dit garanderen wij. Mocht er onverhoopt toch iets gebeuren? Dan kunt u terugvallen op onze garantie-belofte van 5 jaar. En óók na de garantieperiode kunt u altijd bij ons terecht. Vanuit ons servicecentrum helpen wij u graag verder.

  • Wat valt onder de Brink Keukens service?

    Onze medewerkers stellen service hoog in het vaandel, daarom staan we altijd voor u klaar.

  • Wat is de levertijd van mijn keuken?

    De keukens van Brink Keukens worden altijd op bestelling gemaakt, omdat uw keuken altijd persoonlijk naar uw smaak is ontworpen. De levertijd is gemiddeld genomen 8 weken, dit mag u als richtlijn zien. Bij het bestellen van een keuken geven onze adviseurs altijd een indicatie wanneer wij uw keuken verwachten te ontvangen.

  • Kan ik na aankoop mijn keuken nog aanpassen?

    Het is altijd mogelijk om uw keuken aan te passen na aankoop, wel is het van belang dat de keuken nog niet besteld is bij de fabrikant.

  • Ontvang ik een 2D of 3D tekening van mijn keuken?

    Bij Brink Keukens vinden wij het belangrijk dat uw droomkeuken helemaal klopt. Daarom maken wij altijd een 3D-tekening van uw toekomstige keuken.

  • Wanneer kan ik een offerte van een keuken aanvragen?

    Wanneer u dat wilt! Onze keukenadviseurs hebben natuurlijk de afmetingen van uw keuken nodig zodat zij de juiste berekening kunnen maken.

  • Verkoopt Brink Keukens ook losse keukenapparatuur?

    Bij Brink Keukens vindt u inderdaad losse keukenapparatuur. U vindt de grootste collectie keukenapparatuur tegen de laagste prijs. De grootschalige inkoop is de reden dat wij u absolute bodemprijzen bieden. Daarbij leveren we snel, erg snel zelfs. Zo geniet u zo snel mogelijk van uw nieuwe apparatuur.

  • Ik heb een melding of klacht, waar kan ik terecht?

    Uw tevredenheid staat voorop, daarom vinden wij het belangrijk dat u dit meldt. Dit kunt u doen door contact op te nemen met de vestiging waar u uw keuken of keukenapparatuur heeft aangeschaft. Of vul een terugbelformulier in zodat wij u op het desgewenste moment kunnen benaderen. Natuurlijk bent u ook altijd welkom in één van onze vestigingen zodat wij ter plekke een passende oplossing kunnen aanbieden.